TimeOrganizer

Rapportera tid direkt i mobilen och surfplattan.

Med TimeOrganizer rapporterar de anställda enkelt sin arbetade tid oavsett vart de befinner sig eller på en bestämd plats.
Rapporterna går direkt till administrationen, som i sin tur slipper handskrivna pappersrapporter, tjata på de anställda och missar ingen fakturerbar tid.

Jag har varit med och tagit fram TimeOganizer från start.
Under åren vi arbetade fram produkten har den blivit mer och mer avancerad och gått från ett embryo -en idé/förfrågan från en kund- till det som idag är ett fullt utvecklat tidrapporteringssystem och används utav hundratals användare. Appen fungerar för både Android och iPhone.

Min del i arbetet:

  • Layout och användarvänlighet
  • Bildval, färg och gränssnittsdesign
  • Säljsida samt Supporthemsida
  • Diverse marknadsföringsmaterial

"Ett mycket trevligt och personligt uppträdande"

"Arbetsuppgifterna har ställt krav på kreativitet, samarbetsförmåga, målmedvetenhet, kundhantering och att på ett systematiskt sätt angripa problem. Sofie växte snabbt in i sina roller hos Trust-IT.

Då hon dessutom med ett mycket trevligt och personligt uppträdande gjort sig allmänt mycket uppskattad såväl internt som externt, vill vi ge henne våra bästa rekommendationer."

Jimmy
VD, Trust-IT

Fler ord om mig >>

Gillar du det jag gör?